08.10.2020
Документи във връзка с поръчка 05536-2020-0002
04.09.2020
Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет : "Изготвяне на проектна за извършване на текущ ремонт на пощадков противопожарен водопровод на "Свободна зона-Пловдив" АД, с последващ авторски контрол на извършвания ремонт".
Указания за предоставяне на оферти
02.09.2020
Протоколи и решения :
Документи
14.08.2020
Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет: "Изготвяне на проектна за извършване на текущ ремонт на пощадков противопожарен водопровод на "Свободна зона-Пловдив" АД, с последващ авторски контрол на извършвания ремонт".
Указания за представяне на оферти
Обява за събиране на оферти за поръчка 05536-2020-0002 „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО, поемане на разходите за небаланси за нуждите на "Свободна зона – Пловдив" АД"
Документация
Образци
Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет: “Застраховане на имуществото на "Свободна зона - Пловдив" АД“, в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а“
Указания за представяне на оферти
Протоколи и решения :
Протоколи и решения:
Резултати от поръчката :
Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет: “Упражняване на инвеститорски контрол за приключване на започнало строителство на Първи етап от изграждане на разширение на складова база“, в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а“
Обществена поръчка с предмет:
“Доставка и монтаж на вентилационна система на две складови клетки, представляващи първи етап от изграждане на разширение на складова база на „Свободна зона-Пловдив“ АД“
Обявление за обществена поръчка
Приложение 2 - Техническа спецификация
Приложение 3 - методика за определяне на комплексната оценка на офертите
Съобщение за насрочване на отваряне на ценовите оферти на участниците в обществената поръчка
Обявление за приключване на договор за ОП изх.№ 17 от 16.04.2019
Обществена поръчка с предмет: Извършване на строителството и ремонт (строителни и монтажни/ремонтни работи - СМР/СРР)
на пътна и площадкова инфраструктура с изграждане на две складови клетки, представляващи
Първи етап от изграждане на разширение на складова база.
Обявление за обществена поръчка
Проект за договор с приложения
ПОСТЪПИЛ ВЪПРОС НА 20.03.2018 И ОТГОВОР
Съобщение за насрочване на отваряне на ценовите оферти на участниците в обществената поръчка
Обявление за приключване на договор за ОП изх.№ 16 от 16.04.2019
Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет: “Упражняване на инвеститорски контрол по време на строителството на Първи етап от изграждане на разширение на складова база“, в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а“
Указания за представяне на оферти
Обществена поръчка с предмет "Изготвяне оценка на съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на Първи етап от изграждане на разширение на складова база", в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски" № 242а" от 19.09.2017г.
Документи:
Провежданата процедура за събиране на оферти не е и не следва да се приема като предварително обявление за намерение за възлагане на обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки
ПОКАНА ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОФЕРТИ
ОТ ИНВЕСТИТОР: „Свободна зона – Пловдив”АД, ЕИК: 115006679, ИН по ДДС: BG115006679, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. “Васил Левски” № 242а, представлявано от изп.директор Едвард Лабуза, www.freezone.bg
ДО АДРЕСАТ: вСЯКА ЗАИНТЕРЕСУВАНА СТРАНА
І. ОСНОВАНИЕ: Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги с условен предмет: “Изготвяне оценка на съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на Първи етап от изграждане на разширение на складова база“, в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а“
ІІ. ПРЕДМЕТ НА ОФЕРИРАНЕ:
1/ Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, а именно:
(а) извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор от започване на строителството до въвеждането в експлоатация;
(б) извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите при упражняване на дейностите по б. „б“;
(в) координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството;
(г) изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г;
(д) при необходимост - геодезическо заснемане;
(е) при необходимост – осигуряване, подготовка и комплектоване на необходимата документация по чл.116, ал.1 и чл.175, ал.5, от ЗУТ;
(ж) други дейности - предмет на договора,
за обект V категория - „Първи етап от изграждане на разширение на складова база“, в гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а
2/ Срок за изпълнение и прогнозна стойност на строителството:
Максималния срок на поръчката за строителство е не по-дълъг от 12 (дванадесет) месеца. Обща прогнозна стойност за изпълнение на поръчката е в размер на 1 920 00 лв. с вкл. ДДС (един милион деветстотин и двадесет хиляди лева) / 1 600 000 лв. без ДДС (един милион и шестстотин хиляди лева).
Окончателната прогнозна стойност ще се определи при приключване на проектирането.
3/ Описание на строително монтажните работи
Изграждането на обекта ще се извърши по следните части:
- част Архитектура;
- част Конструкции;
- част Пътна;
- част ВиК;
- част Електро;
- част Пожарна безопасност;
- част Паркоустрояване.
На Първи етап от строителството се предвижда:
= изграждане на пътен подход с транспортна площадка за обслужване с бетонно покритие;
= изграждане на бетонна рампа с площадкова основа за монтаж на складовите клетки;
= изграждане на четири складови клетки със ЗРП около 2300 кв.м.
= изграждане площадкова инфраструктура с ВиК и Ел. съоръжения;
Предвиждана обща ЗРП на обекта, във всички етапи – около 7000 кв.м.
Складова конструкция:
= стоманена, сглобяеми елементи, стенни и покривни панели с пълнеж от полиуретан и допълнително уплътняване и изолиране на места, където се появяват термомостове, при дебелина на панелите за външни стени, не по-малка от 10 см, а за покрива - от 10 см. с хидроизолационно покритие;
= водосбор - поцинковани улуци и водосточни тръби;
= възможност за свързано застояване със складова сграда, представляваща следващ етап в застрояването.
= пожарообезопасителни стени, между отделните складови помещения (сгради);
= предвидена възможност за допълнително поставяне на окачени въздуховоди за отопление.
ІІІ. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КОНСУЛТАНТА
Докладът съдържа задължително оценка за изпълнението на следните условия:
5.1 Законосъобразно започване и изпълнение на строежа съобразно одобрените проекти и условията на издаденото Разрешение за строеж, подробно описание и предвиденото с подробния устройствен план за застрояване;
5.2 Пълнота и правилно съставяне на актовете по време на строителството;
5.3 Свързване на вътрешните инсталации и уредби на строежа с мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура;
5.4 Изпълнение на строежа съобразно изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 ЗУТ в т.ч:
- носимоспособност, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;
- пожарна безопасност на строежа;
- опазване здравето и живота на хората и тяхното имущество;
- опазване на околната среда по време на строителството и на ползването на строежа, включително защита от шум, опазване на защитените територии и обекти и опазване на недвижимите паметници на културата;
- строежите трябва да са изпълнени и поддържани в съответствие с изискванията за достъпна среда;
5.5 Вложените строителни продукти да са оценени за съответствие със съществените изисквания към строежите;
5.6 Липса на щети, нанесени на възложителя и на другите участници в строителството, причинени от неспазване на технически правила и нормативи, и одобрените проекти;
5.7 Достъпност на строежа;
5.8 Годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
5.9 В доклада се вписват:
- основание за издаването му, дата на съставяне, договора с възложителя, номер и дата на лиценз, квалифицираните специалисти съгласно заверения списък, актуална регистрация, седалище, адрес на управление на юридическото лице или едноличния търговец, от когото се представлява и управлява;
- всички съставени по време на строителството документи, актове, протоколи, дневници, заповедни книги и други строителни книжа, с посочени номера и дати на съставяне (изпълнение на съответен вид строителни и монтажни работи);
- договори с експлоатационните предприятия за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- издадени наказателни постановления, квитанции за платени глоби и имуществени санкции, ако има такива.
6. Съставяне на цялата документация, изискваща се по нормативната уредба, при спазване на действащите норми и стандарти в Република България за строежите.
Изпълнението на поръчката трябва да е съобразена с техническите и законови разпоредби, с техническите правила и норми, действащи в Република България.
Участниците да изпълняват условията в чл.160, чл.166, чл.167, чл. 168, чл. 170, чл. 171 и чл. 172 от Закона за устройство на територията.
ІV. Срокът за изпълнение
Срокът започва да тече от подписването на Договорът до въвеждане на строежите в експлоатация
V.Прогнозна стойност:
Очакват се оферти с прогнозна стойност до 36 000 лв. с ДДС (тридесет и шест хиляди лева с включен ДДС)/ 30 000 лв. без ДДС (тридесет хиляди лева без ДДС).
VІ. Особености:
1/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да е готов да носи отговорност за щети, които са нанесени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, на другите участници в строителството или на трети лица в предвидените от закона случаи, както и солидарна отговорност със СТРОИТЕЛЯ за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти.
2/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да е готов да представи окончателен или предварителен застрахователен договор за имуществена професионална отговорност за консултантска дейност в областта на строителството за причинени щети на участниците в строителството или на трети лица в предвидените от закона случаи, съдържащ всички необходими елементи изисквани от Кодекса за застраховането, със застраховетелен период не по-кратък от нормативно изисквания; с начална дата на покритие не по-късно от 01.02.2017 г. и със застрахователна сума не по-малка от 50 000 (петдесет хиляди) лева в агрегат; който застрахователен договор, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да е готов да подържа с период на застрахователно покритие - до изтичане на гаранционните срокове за предвижданите СМР на ново строителство;
3/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да е готов да представи парична и/или банкова гаранция в размер не по-малко от 10 % (десет процента) от уговореното възнаграждение, която ще бъде освободена след изтичане на гаранционните срокове за предвижданите СМР на ново строителство.
4/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да има опит в осъществяването на строителен надзор, както и да има материална и кадрова обезпеченост за изпълнение, без възлагане на подизпълнител/и.
ОФЕРИРАНЕ: Писмено, по адреса на инвеститора или на електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
СРОК НА ОФЕРИРАНЕ: до деня предхождащ разглеждането на офертите, освен ако не започне процедура по възлагане на обществена поръчка.
РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 31 юли, 2017 година
ОТНОСНО:Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги.
Забележка: Изнесената по-долу информация не е и не следва да се приема като предварително обявление за намерение за възлагане на обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки
ПРОГРАМА строителство 2016/2017
І. Инвеститор: „Свободна зона – Пловдив”АД, ЕИК: 115006679, ИН по ДДС: BG115006679, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. “Васил Левски” № 242а
Основна дейност по НКИД: Код КИД: 70.20 - даване под наем на собствени недвижими имоти
ІІ. Статут на дружеството:
Общинско предприятие (чл.61 ТЗ) - НЕ
Публичен възложител (чл. 5, ал.2 и ал.3 от ЗОП) - НЕ
Публично предприятие извършващо една или няколко секторни дейности (чл.5, ал.4, т.1, вр. чл.123 ЗОП) - НЕ
Публичноправна организация (чл.5, ал.2, т.14, вр. §1, т.43 ДР на ЗОП) - НЕ
Организация от публичния сектор и разпоредител с публични средства (чл.2, ал.2, вр.§1, т.1 от ЗФУКПС) - НЕ
Субект на публично - частно партньорство (чл. 13 от ЗПЧП) - НЕ
Субект формиращ общински дълг (чл.2, ал.2, предл.първо от ЗОД) - НЕ
Публично предприятие (§1, т.42 ДР на ЗОП) - ДА
ІІІ. Обект на строителство: “Разширение на складова база”, чрез поетапно изграждане, от сглобяеми метални конструкции с панели (пълнеж полиуретанова пяна), върху нов фундамент (+1.20), с рампа (3 м.) и площадка за МПС, по метода на свързаното застрояване, на нови складови клетки с експлоатационен срок не по-малко от 30 години, включващо изграждане на фундамент и площадка.
Място на изпълнение:
= гр. Пловдив, ул. “Васил Левски” № 242 а
= УПИ “Свободна безмитна зона”, кв. 10, Северна промишлена зона, гр. Пловдив,
= кадастрален номер 56784.504.1095
Показатели по ОУП на гр. Пловдив:
= Устройствена карегория - смесена обслужващо-производтвена зона с преобладаващи складови функции (СОП1)
= Устройствени параметри:
(а) макс. плътност застр. 50-60 %;
(б) макс. Кинт 1.5-3;
(в) мин. озеленена площ 20-40 %
ІV. Очаквани услуги:
1/ Изработване на идеен проект на новото строителство в пълен обем до 7500 кв.м. ЗП, “П” образно, с не по-малко от 6 (по възможност еднотипни модула), както и изработване на технически проект за един модул, като първи етап от новото строителство, със ЗП до 1200 кв.м., с подробна количествено-стойностна сметка, до издаване на разрешение за строеж.
Забележка: Възможни са отклонения с проектиране на модули със ЗП под 1000 кв.м.;
V. Финансиране: Собствени средства от търговска дейност - не повече от 1.5 млн. лева общо за мероприятията по раздел ІV
VІ. Изпълнение: Външни изпълнители, с опит и възможности за изпълнение на услугите.
VІІ. Срок за подаване на информация относно ценовите параметри и възможностите (материална и функционална обезпеченост) на изпълнителите – до 30 юни, 2016 г.
Контакти за кореспонденция:
4003 гр. Пловдив, ул. „Васил Левски“ № 242а
Изпълнителен директор Едвард Лабуза
Електронен адрес:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Провежданата процедура за събиране на оферти не е и не следва да се приема като предварително обявление за намерение за възлагане на обществена поръчка по смисъла на Закона за обществените поръчки
ПОКАНА ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОФЕРТИ
ОТ ИНВЕСТИТОР: „Свободна зона – Пловдив”АД, ЕИК: 115006679, ИН по ДДС: BG115006679, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. “Васил Левски” № 242а, www.freezone.bg
ДО АДРЕСАТ: вСЯКА ЗАИНТЕРЕСУВАНА СТРАНА
ОСНОВАНИЕ: Прединвестиционно проучване за ценовите параметри на очакваните услуги.
ПРЕДМЕТ НА ОФЕРИРАНЕ:
l Идееен инвестиционен проект във всички необходими части за неотопляема складова база на едно ниво, състояща се от 6 /шест/ идентични модула, с метална конструкция, външни зидове от термо-панели, с РЗП ≈ 7500 м².
l Технически инвестиционен проект във всички необходими части за Първи етап на изпълнение, включващ 2 /два/ от модулите и прилежащата инфраструктура.
ОФЕРИРАНЕ: Писмено, по адреса на инвеститора или на електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
СРОК НА ОФЕРИРАНЕ: до деня предхождащ разглеждането на офертите
РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 2 декември, 2016 година